Watch Featured Movies

Love & Hip Hop Atlanta: Scrappy confides that he wants to move out and move on. Meanwhile, Joseline breaks stunning news that could affect Stevie and Mimi’s relationship.

  • Currently 4.17/5
(18 votes)
Title: Episode 3
Air Date: July 02, 2012
Genres: Reality-TV
Countries: USA
Actors: No Famous Actors

Love & Hip Hop Atlanta Links

Version 1 4629 views
  • Currently 5.00/5
(1 votes)
Version 2 360 views Report Broken
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 votes)
Version 3 412 views Report Broken
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 votes)
Version 4 6674 views
  • Currently 5.00/5
(1 votes)
Version 5 9971 views
  • Currently 5.00/5
(1 votes)
Version 6 124 views Report Broken
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 votes)
Version 7 1601 views Report Broken
  • Currently 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(2 votes)
Version 8 5185 views Report Broken
  • Currently 2.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(4 votes)
Version 9 1636 views Report Broken
  • Currently 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(1 vote)
Version 10 43 views Report Broken
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 votes)
Version 11 67 views Report Broken
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 votes)
= Low Quality = Medium Quality = High Quality How do I watch these?

Love & Hip Hop Atlanta ( S1 E3 ) Comments

Posted by ronpthompson 2 years, 2 months ago
100% Useful

Even Jocelin's gay friend can't believe she is pregnant...'girl, I thought you was a man!"

Posted by kiwi20 2 years, 2 months ago
100% Useful

see it's men like stevie that make it bad for the rest of these men out here it make's it hard for women to even trust men i know scrappy's gona handle stevie and somebody need's to get joseline and erica seems like the chick to do it lol

Posted by neviboo 2 years, 2 months ago
100% Useful

STEVIE IS SO F*CKING LIE, LIKE WOW.....I HOPE SCRAPPY BEAT HIS ASS NEXT EPISODE...

Posted by daville1 2 years, 2 months ago
100% Useful

dat nigga scrappy bout 2 beat dey ass

Posted by anonmuffinman 2 years, 2 months ago
100% Useful

"you will never send me back to the strip club because I'm not going back!" lol wow

Comment by odile is hidden because it exceeded your tolerance threshold. ( ? ) [ Show/Hide Comment ]
Posted by odile 2 years, 2 months ago
100% Useful

Stevie is such a piece of shit...

Posted by TerezP93 2 years, 2 months ago
100% Useful

There were 2 other seasons before this one, it was just, Love & Hip hop.

Posted by noo__noo 2 years, 2 months ago
100% Useful

can anyone tell me what last season was called just came across this show by mistake .have loved the 3 episodes i have seen

Posted by winnyaime 2 years, 2 months ago
100% Useful

LAST season chrissy made the show this season everybody is doing there part i love this show

Posted by pinkneyashanti 2 years, 2 months ago
100% Useful

Stevie J must be pack'in cuz he has these women dickmatized lol, I bet neither one of them will EVER be done with him

Posted by natley 2 years, 2 months ago
100% Useful

Stevie is a lying snake!! Cant wait 4 next week.Just gotta love all the drama.

Posted by velldagreat 2 years, 2 months ago
100% Useful

Love this show...Erica is the biz...beautiful sista.

Posted by versebtm 2 years, 2 months ago
67% Useful

Okay people, how good is Love and Hip-Hop, DAMN GOOD! Stevie J is so sad , pittyful and a dog. Well, dogs are actually much more loyal. I am really loving this show, it is fascinating. And now a little lecture. " this is only one look into the world of Hip-Hop, anyone with common sense should know that this show doesn't represent the whole Hip-Hop community". And some of the so called real story lines happens across the board in every genre of music and entertainment. I am definately a fan of this craziness, I will be watching and waiting for more to come.

Comment by Hazrdus_Reaper is hidden because it exceeded your tolerance threshold. ( ? ) [ Show/Hide Comment ]
Posted by Hazrdus_Reaper 2 years, 2 months ago
67% Useful

OMG!!!!!!!!! Holly crapolla!!!!!!!! Scripted or not, It's toooo funny. Jocelyn, why girl? Why you behaving so dumb and then even dumber? Stevie, no words bro, as your girl said, sloppyyyyy. Can wait for the next episode. And tbh stevie you have so earned what will happen to you in the next episode, in more ways then one. Ain't karma a Bitch. I rate the show up till now a 8/10. This episode a 9/10. Thoroughly entertaining.

Post a Comment

Please login to make a comment

Love & Hip Hop Atlanta Reviews

Join the site, its free!



Remember Me
Forgot Login | Sign Up

I can't watch movies! Help!

LetMeWatchThis Guide

Site Updates and News

Support the Site

Latest Comments

Stargate SG-1

ronhelvey : I like this Elizabeth Weir, she be cool, not Kinsey's tool. And this is a fanta ...

Bitten

adranxl : good ep damn that was harsh

Million Dollar Arm

1chanuo : If you don't speak Hindi, like me, the uploadc link has English subtitles. On Wi ...

Halloweentown

movievixen : This is my child hood. I love this movie so much. Perfect Halloween fun 10.10

In The Blood

slicknick66 : great movie!..gota love the payback is a biotch kinda movies!

Scorpion

alias6969 : This is such a cool show and the cast is so great! 5/5

Roseanne

StarWhisper : This was a good episode, I had never seen this one before!

Vice Guide to Travel

ghettoslider : FYI some episodes in this series are 1 hour long and some are only 10 minutes, ...

Kitchen Nightmares (USA)

tiannaclarke94 : Not very good quality links.

Silent Retreat

korlor : absolute rubbish..too slow until the last 10 mins..i skipped thru it

More Comments

Free Movie Newsletter

Tell Us Stuff

Support the Site