Forum Index > Off Topic > What song is playing in your stereo?

User Info Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Ever listen to a song so much it drives your family or friends crazy? If so tell me what song you play all the time in your stereo or iTunes.

Mine right now is Airplanes. Also a remix song from a New Moon Parody on youtube by the Hillywood show is my favorite.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
calmlybleeding
Posts: 5405
Ixche
Posts: 5225
Quote:
calmlybleeding wrote:

all of these songs are playing in my stereo.

dammit i was gonna do that
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Haha! I just did a playlist but I can't post links yet. I just started posting in the forums.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
calmlybleeding
Posts: 5405
you just started posting???? I didn't even notice.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Yeah I'm a newbie.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
calmlybleeding
Posts: 5405
you are just tugging my chain.....for reals? a newbie?
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
No I'm seriously a newbie. I've been on the site for awhile just never posted on the forums.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
calmlybleeding
Posts: 5405
you never have posted, you mean you are saying what? ....you are new?
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Okay I have never posted til today on the forums, so in the forums I am new. I have been coming to the site for like 8 months. Does that answer the question, hehe.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
calmlybleeding
Posts: 5405
no, are you new?
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Not to the site, no. I am new to posting on the forums.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
Post by calmlybleeding is hidden because it exceeded your tolerance threshold. ( ? ) [ Show/Hide Post ]
calmlybleeding
Posts: 5405
at least you are getting close to 50 posts.....sorry for fucking up your thread....
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Nah it's okay. Threads are meant for conversation. I am sure others will still post to the tiopic at hand. <3
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
slayer013
Posts: 2331
Maggie's Farm-- Rage Against the Machine :) The original is also pretty cool.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
visionskate
Posts: 1086
My friends hate all my music. So pretty much anything I listen to will annoy them. MY gf is tolerent since every once and a while she finds a new band thanks to me. As for my Mom she listens to mostly the same stuff as I do so not.

Lately though I have been going insane for party like its 2012 by library voice. Well that and pretty much anything Tom Waits or early Motown(mostly from the 60's a little from the early 70's)
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
Post by __ali__ is hidden because it exceeded your tolerance threshold. ( ? ) [ Show/Hide Post ]
__ali__
Posts: 973
blood red shoes!!!! not any particular song, i just love them at the moment, idk why lol
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
ktdatura
Posts: 3608
lol
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
autumnmaidendove
Posts: 152
Awesome choices y'all.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post
Runjumpplay
Posts: 33
Heavy Heavy Low Low, because I mentioned them in another thread, haha.
Posted 6 years, 1 month ago | Quote Post

Reply

You're not logged in!

Forum Index > Off Topic > What song is playing in your stereo?



Remember Me
Forgot Login | Make a Free Account

Information

LetMeWatchThis Guide TV Schedule

Support the Site

Site Updates and News

Did you know you can use Primewire.org and Primewire.is to access this site? Well, now you do.
Check out the personalized TV Schedule.

Primewire Trivia

Latest Comments

Humans

toasterfraker : So first Niska, then Hester, now Mia. I guess synths are even more fragile than ...

Star Trek: First Contact

pic_n_mix : Love this movie over and over and over and over, forever! :D There is little mo ...

Supernatural

MICHAELMYERS : this show cant leave a boy thats half demon / human out of this series .....o bu ...

DC's Legends of Tomorrow

moggsy71 : Loved it! Brilliant end to the trilogy. And gotta say, really did laugh out loud ...

Citrus Springs

PaintedRed : it was okay... I was hoping for an awesome who-dun-it, but it was a disappointin ...

Westworld

Rory934 : They should just make this into soap! Having to wait another year or longer for ...

The Accountant

corvask : this is a good movie,better then most that have come out lately except dr.strang ...

More Comments

Support the Site

Tell Us Stuff